Strona główna
Gdyby pojawiły się problemy z dostępem do np.BugTrack'a za pomocą kanału VPN'owego, proszę spróbować wykonać następujące czynności:
Uruchomić w przeglądarce adres http://172.20.0.8/System7 , spróbować się zalogować.
Jeśli nie dochodzimy do tego momentu, należy spróbować wypingować adresy: 172.20.0.8, 172.20.0.4, 172.20.0.1. .
Zgłosić jaki jest efekt. Co wypisuje polecenie: ipconfig /all
Spróbować na routerze włączyć opcję IPSec VPN Passtrough (załącznik).
Sprawdzić co jest w logach programu klienckiego ?? (tego z krórego się łączymy)
Proszę również spróbować wyłączyć wszelkiej maści zapory.
Oraz oczywiście napisać czy pomogło.
W przypadku VPN-klienta i problemów z połączeniem warto odblokować port 500UDP na firewallu.
Powinno pomóc.
Wszelkie informacje na stronie http://help.komandor.pl/evpn/evpn.html
oraz w załącznikach.
# Grzegorz Mi$kiewicz 2009.11.18
# Help index